Salutare! Multumim ca ne folosesti platforma. Aceasta platforma te poate ajuta cu: setarea unui quick shop sau pagina de prezentare, incasari online pentru produsele sau serviciile vandute prin quick shop, emitere de facturi sau proforme, vizualizare facturi, evidenta cheltuieli, modele de acte juridice si consultanta contabila, contabilitate si consultanta contabila, banking si functie de newsletter.
Mai jos iti vom detalia cum poti folosi fiecare functie:
Produse, Servicii & Magazinul meu
Facturi & Cheltuieli
Contabilitate
Newsletter
Banking
Suport
Platinum
Produse, Servicii & Magazinul meu
Cu ajutorul platformei noastre iti poti vinde produsele sau serviciile digitale. Odata cu crearea unui cont, magazinul tau se va genera automat. Dupa adaugarea unui produs sau serviciu, acesta din urma va aparea automat pe pagina magazinului tau.
Lista Produse & Servicii - in acest meniu vei regasi toate produsele sau serviciile adaugate de tine in meniu.
+ Adauga - acest meniu iti permite sa adaugi un produs sau serviciu. Pentru a aparea pe pagina magazinului tau va trebui sa completezi denumirea produsului/serviciului, pretul acestuia, o imagine si sa alegi daca ai un produs digital si descarcabil sau nu. Optional si recomandat ar fi sa adaugi si o descriere a produsului/serviciului.
Comenzi - acest meniu iti permite sa vizualizezi comenzile plasate de clientii tai privind produsele sau serviciile vandute de tine.
Social Links - aici poti adauga link-urile catre profilurile tale de Social Media. Daca adaugi un link catre un profil acesta va aparea pe pagina magazinului tau.
Setari Transport - in cazul in care vinzi produse care necesita si transportul fizic, aici poti completa informatiile legate de eventualele costuri sau reguli speciale privind expeditiile in diferite tari. Trebuie sa stii ca platforma nu permite gestionarea completa ca a unui magazin de tip ecommerce, incat sa-ti permita o gestiune sau functii avansate de tip magazin online. Platforma este destinata pentru a fi un pas rapid spre vanzarea de produse/servicii digitale, cu functii minime in acest sens.
Setari Incasari Online - pentru a putea incasa online de la clientii sai in acest meniu trebuie sa adaugi datele tale specifice din contul tau Stripe. Ca atare, mai intai trebuie sa-ti creezi un cont pe Stripe.com, in calitate de persoana fizica autorizata (PFA, II, IF) sau societate comerciale (SRL, SA).
Vezi Magazin - dand click pe acest buton vei fi redirectionat catre pagina magazinului tau.
Facturi & Cheltuieli
Platforma noastra te ajuta sa te conectezi cu sistemul e-Factura, sa emiti facturi sau proforme si sa inregistrezi cheltuieli.
Facturi Emise - aici vei regasi o lista cu facturile emise de tine, precum si cu optiunea de la exporta in format CSV, XML. Fecare factura are optiunea de vizualizare, descarcare, editare, anulare sau trimitere in e-Factura.
+ Emitere Factura - pentru a emite o factura e indicat sa completezi toate campurile privind datele tale, datele clientului, date factura, descrierea de produs/serviciu. Daca introduci CUI-ul datele se completeaza automat.
Proforme Emise - aici vei regasi o lista cu facturile proforme emise de tine.
+ Emite Proforma - pentru a emite o proforma e indicat sa completezi toate campurile privind datele tale, datele clientului, date factura, descrierea de produs/serviciu. Daca introduci CUI-ul datele se completeaza automat.
e-Factura - facturile emise catre Persoane Juridice sunt obligatorii a fi transmise in sistemul e-Factura. Pentru a le putea transmite trebuie sa te conectezi cu sistemul ANAF. In acest sens va trebui sa urmezi mai intai o procedura de autorizare a semnaturii electronice calificate. Mai multe informatii gasesti AICI.
Cheltuieli Adaugate - regasesti o lista cu toate cheltuielile inregistrate de tine.
+ Adauga Cheltuiala - pentru a tine evidenta cheltuielilor tale e necesar sa completezi toate campurile din aceasta sectiune. Cheltuielile te ajuta in calcularea si stabilirea impozitelor aferente.
Prin meniul de contabilitate iti poti gestiona documentele contabile ale afacerii tale, precum si acorda acces la aceste documente contabilului tau. In cazul in care nu ai contabil atunci iti putem veni in ajutor cu serviciul de contabilitate aferente pachetului Platinum.
Fisierele mele - in cadrul acestui meniu vei putea urca toate fisierele afacerii tale (facturi, extrase de cont etc.). Pentru a urca fisiere iti recomandam ca mai intai sa creezi un folder aferent unei luni, iar in cadrul folderului sa urci fisierele aferente acelei luni. Pentru a acorda acces contabilului tau va trebui sa apesi pe butonul „Acorda Acces” si sa completezi adresa de email a acestuia. Ulterior, contabilul tau va trebui sa-si creeze un cont si apoi sa acceseze fisierele urcate de tine.
Consultanta - prin acest meniu vei putea sa soliciti echipei noastre ajutorul cu privire la nelamuririle pe care le ai, in raport de abonamentul tau.
Platforma iti pune la dispozitie modele de acte juridice pe care le poti descarca, precum si posibilitatea de a solicita consultanta legala.
Modele Acte - aici regasesti o lista cu cele mai des intalnite documente juridice in activitatea unei afaceri. Poti descarca oricare dintre documente si completa in raport de nevoile tale.
Consultanta - prin acest meniu vei putea sa soliciti echipei noastre ajutorul cu privire la nelamuririle pe care le ai, in raport de abonamentul tau.
Newsletter
Aceasta functie iti permite sa trimiti mesaj de tip „mass” catre abonatii sau clientii tai.
Lista Abonati - aici vei putea observa toti cei care se aboneaza la tine prin intermediul magazinului tau.
+ Trimite Mesaj - aceasta functie iti permite sa trimiti un mesaj tuturor celor care s-au abonat magazinului tau.
Banking
Acest meniu te ajuta cu diferite servicii oferite de partenerii bancari ai platformei noastre.
Suport
Esti deja aici :)
Upgrade la Platinum
Prin aceasta functie vei putea sa faci upgrade la abonamentul Platinum care iti permite sa obtii functii nelimitate, beneficiare suplimentare sau serviciu complet de contabilitate.